Ondra Hynek získal bronz na Akademických hrách v Brně

12.06.2012 23:26

https://atletikaul.cz/index.php/aktuality/item/74-ondra-hynek-ziskal-bronz-na-akademickych-hrach-v-brne

Po čtyřech letech se opět můžeme radovat z vysokoškolské medaile. Ondřej Hynek vybojoval na Akademických hrách v Brně bronzovou medaile v hodu oštěpem za výkon 52.16 metru. Doposud jediný úspěch našeho klubu zaznamenal v roce 2008 Pavel Jinek, když v Liberci vyhrál závod na 110 metrů překážek.

"Když nepočítám Filipa Čermáka, který byl jasný vítěz od první pokusu, tak z devíti lidí jsem šel jako první přes padesát metrů. Sice extra nefoukalo, ale bylo to tak akorát nepříjemné, že už si na to člověk musel dávat pozor... Druhým hodem jsem hodil těch konečných 52,16 metru, potom jsem se ještě třikrát zlepšil, ale pokaždé to bylo s přešlapem. V tom posledním pokusu jsem přešlápl asi svůj nejdelší letošní pokus, kterým bych šel na druhé místo... Jelikož jsem se nezlepšil, tak po mně už házel pouze jeden závodník, kdy jsem se teda modlil, aby mu to náhodou neulítlo, ale naštěstí to opět hodil do toho větru příliš vysoko a nepřekonal ani padesátku. Po dopadnutí oštěpu jsem měl samozřejmě radost, protože medaili jsem vůbec nečekal, takže jsem z akademiček odcházel s krásným pocitem úspěchu," sdělil své pocity Ondra Hynek.

Výsledky hodu oštěpem
1.Čermák 62.28 2.Tůma 54.77 3.Hynek 52.16 4.Horák 51.31 5.Vltovský 51.31 6.Mráz 49.44...